Marketingas – tai menas mokyti

Marketingas – tai menas mokyti, taikant kai kuriuos mokslinius metodus. Išmintingos įmonės, organizacijos, kompanijos įdiegia sistemas, taigi jos gali mokytis pačios iš savęs. Kompanijos veikla pirmiausia yra analizuojama, vėliau sudaromi planai, jie realizuojami, tada įvertinami ir kontroliuojami. Marketingo paslaugos apima šiuos dalykus ir dar konkrečiau viską susiaurina. Amerikos marketingo įkūrėjas Filipas Kotleris teigia, kad kompanijos vadovybė privalo parengti ir išanalizuoti tris lenteles – finansų, rinkodaros ir suinteresuotų asmenų. Taigi, marketingas yra vienas iš svarbiausių sričių įmonėje, norint efektyviai ir optimaliai klestėti. Kad tai pasiekti būtinos marketingo specialistas suteikiamos marketingo paslaugos. Kompanijos veiklos efektyvumą vertinti vien pagal finansinius rodiklius nepakanka.

Dėl sparčių technologijų ir rinkos pokyčių kompanijos turi nuolat peržiūrėti rinkodaros veiklą ir efektyvumą. Šiuo klausimu visuomet kompetencijos turi marketingo specialistas, kuris ne tik pakonsultuos įmonės vadovą, tačiau suteiks ir atitinkamas, konkrečiai tai kompanijai reikalingas ir jai pritaikytas marketingo paslaugos. Jei kompanijos rinkodara atsilieka nuo konkurentų, anksčiau ar vėliau rinkos dalis ir pelningumas sumažės. Rinkodaros auditas sistemiškai įvertina įmonės marketingo efektyvumą, veiksmingumą ir nurodo naujas tobulinimo galimybes. Norint pasiekti kokybiškų rezultatų būtina apsvarstyti tam tikrus klausimus. Kokie marketingo rodikliai pateikiami Jūsų rinkodaros lentelėse, kokius dar rodiklius būtų galima įtraukti, ar viską, ką darote, atsiperka, kur švaistote pinigus, kas yra nenaudinga ir nepasiteisino, kokius dar resursus galima būtų išnaudoti. Tokie tam tikri pamatavimai taip yra marketingo paslaugos. Žinoma, norint pasiekti geresnių vaisių, būtina įsivertinti santykinę savo produktų ir aptarnavimo kokybę, ar jūsų kainos didesnės, adekvačios ar mažesnės, nei leidžia jūsų santykinis kokybės pranašumas. Taigi, tam tikras rinkodaros auditas yra išsamus, sistemiškas, nepriklausomas, periodinis kompanijos rinkodaros aplinkos, tikslų, strategijos ir veiksmų tyrimas, kuriuo siekiama nustatyti problemiškas sritis, įvertinti pokyčių galimybes ir rekomenduoti veiksmų, galinčių padidinti kompanijos marketingo efektyvumą, planą. Taip pat, marketingą galima įvardinti kaip žaidimą. Jūs priimate sprendimą. Matote rezultatą. Rezultatas jus ko nors išmoko. Ir tada priimate dar geresnį sprendimą. Geriausi marketologai yra tie, kurie ilgai sukasi rinkodaros versle ir sugebėjo daug išmokti iš savo klaidų, todėl tinkamai pasirinkę marketingo ekspertą, gausite kokybiškas marketingo paslaugos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *